MLEKOVITA uhonorowana prestiżowym tytułem Podlaska Marka

W dniu 27.04.2017 roku w Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku podczas uroczystej gali rozstrzygnięto 13. edycję konkursu Podlaska Marka Roku, w którym corocznie nagradzani są najlepsi przedstawiciele regionu kształtujący pozytywny obraz województwa podlaskiego. Zaszczytny tytuł Podlaskiej Marki otrzymała firma MLEKOVITA.

IMG_4596

Nagroda Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się na terenie regionu, organizowany nieprzerwanie od 10 lat przez Marszałka Województwa Podlaskiego i niezmiennie cieszący się dużym zainteresowaniem regionalnych producentów i konsumentów. Wśród tegorocznych laureatów w kategorii „Produkt spożywczy” bezkonkurencyjna okazała się MLEKOVITA, którą uhonorowano prestiżowym tytułem Podlaskiej Marki Roku. Wyroby mleczarskie sygnowane logo MLEKOVITY mają swój rodowód na Podlasiu, ale od wielu lat są nie tylko podlaską marką, ale również marką znaną konsumentom na całym świecie. Marka MLEKOVITA to efekt wieloletniej pracy nad najwyższą jakością produktów, ich innowacyjnością, dopasowaniem do potrzeb konsumentów oraz dostępnością na rynku. Nagroda Podlaskiej Marki Roku znakomicie dowodzi, że MLEKOVITA właściwie obrała cel swojej działalności, którym jest budowa silnej, wiarygodnej marki tak pod względem biznesowym, jak i konsumenckim – silna marka jest bowiem siłą napędową konkurencyjności, symbolem jakości, wiodącej pozycji na rynku, prestiżu oraz uznania.

kkmm

***
MLEKOVITA, firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej marce nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym, jest największą grupą mleczarską w Polsce. Tworzy ją 16 zakładów produkcyjnych i 30 własnych centrów dystrybucyjnych, w tym pierwsze w branży hurtownie Cash&Carry. MLEKOVITA oferuje największy wybór nabiału w Polsce i Europie (m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery pleśniowe, sery sałatkowo-kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, napoje wysoko białkowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki, masła i tłuszcze do smarowania, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE). Pierwsza w kraju wprowadziła na rynek masło klarowane, jako jedyna w Polsce produkuje ser Cheddar oraz jedyna na Podlasiu – lody na skalę przemysłową.

MLEKOVITA pracuje zgodnie ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania, obejmującym System Zarządzania Jakością ISO 9001, System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 oraz System Bezpieczeństwa Żywności FSSC 22000, który jest równoważny z IFS i BRC.

MLEKOVITA jest przedsiębiorstwem ze 100-procentowym kapitałem polskim i niekwestionowanym liderem branży w kraju oraz liderem eksportu sektora mleczarskiego (posiada uprawnienia eksportowe do 144 krajów świata). Posiada certyfikat koszerności (Koher Certificate) i certyfikat HALAL; została również wpisana do bazy Sedex – firm o etycznych standardach produkcji w łańcuchu dostaw. Za swój największy sukces uznaje przede wszystkim satysfakcję klientów, oferując im produkty najwyższej jakości i rokrocznie wprowadzając nowy asortyment, który nie tylko zdobywa uznanie konsumentów, ale i liczne nagrody (np. renomowane tytuły w badaniach konsumenckich i eksperckich: Doceń Polskie – Top Produkt, Laur Konsumenta, Wybór Konsumenta, Odkrycie Roku, Najlepsze w Polsce itp.; złote medale prestiżowych krajowych i zagranicznych  targów, uznanie ekspertów biznesu: Lider Jakości Żywności, Lider Polskiego Biznesu, Heros Polskiej Gospodarki, Superbrands, Solidna Firma, Filar Polskiej Gospodarki itp.; oraz nagrody o znaczeniu międzynarodowym: Lider Polskiego Exportu, Mister Eksportu, Medal Europejski itp.). Efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe bezpośrednio przekładają się na systematyczny wzrost wartości marki MLEKOVITA, która według rankingu dziennika Rzeczpospolita jest obecnie najcenniejszą marką w produkcyjnym sektorze polskiej gospodarki.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s