Otwarcie butiku BOCA

28 marca 2017 w Warszawie przy ul. Pięknej 11a został otwarty butik z odzieżą i galanterią marki Boca. Tego wieczoru pojawiło się wiele osób znanych z dużych i małych ekranów. Dziennikarka Anna Popek wybrała dla siebie torebkę, aktor Sebastian Wątroba znalazł skórzaną kurtkę w motocyklowym stylu a projektantka Eva Minge zachwycała się jakością skóry i wykończeniami stosowanymi w produktach. Stonowana, monochromatyczna kolorystyka, ciekawe struktury i niezwykłe wykończenia zachwyciły aktorki Agnieszkę Kawiorską i Joannę Majstrak. Zaskakiwały różnego rodzaju pomysłowe detale, jak dwukolorowe zamki błyskawiczne czy koronkowe podszewki, które przyciągnęły uwagę piosenkarki Lidii Kopani, aktorki Anety Teodorczuk-Perchuć i Ewy Niespodzianej, finalistki TOP MODEL.

Atrakcją wieczoru była prezentacja prac Roberta Worlda, który namalował na tą okazję niezwykły obraz, który był zaprezentowany po raz pierwszy w dniu otwarcia butiku. Ciekawostką było to, że motywy z obrazów tego malarza pojawiają się w kolekcji specjalnie przygotowanych butów. Sygnowane przez artystę kolorowe szpilki pochodzą z limitowanej serii a każda para ma certyfikat.

Ilość przybyłych gości, świadczy o tym, że marka Boca jest widoczna na modowej mapie Warszawy. – Cieszymy się, że Boca jest coraz lepiej rozpoznawalna – powiedział podczas otwarcia Zbigniew Adamczyk, właściciel firmy. – Klienci doceniają światowe trendy i wysoką jakość połączone z cenami dopasowanymi do polskich realiów.

Marka Boca głównie kojarzona z odzieżą skórzaną i torebkami z naturalnych skór niedawno powiększyła swoją ofertę o odzież tekstylną i pikowane kurtki z tkanin. Marka do tej pory identyfikowana z produktami dla kobiet, wraz z wiosną wnosi kolejne nowości w postaci kolekcji kurtek męskich.

BOCA to rodzinna firma produkująca swoje wyroby w Radomiu. Powstała w 2009 roku i niemal od początku stała się partnerem znanych polskich i zagranicznych projektantów oraz marek, wykonując dla nich wyroby skórzane. Równolegle rozwijana jest marka BOCA, która zyskuje coraz większy prestiż w Polsce i zagranicą. Identyfikowana z produkcją wysokiej jakości odzieży i galanterii wykonanej ze szlachetnych naturalnych skór oraz tkanin. Świeże podejście do aktualnych światowych trendów pozwala klientom marki BOCA wyrazić swój indywidualny styl.

– Nowoczesny park maszynowy, nowe budynki produkcyjne i doświadczeni fachowcy pozwalają marce rozwijać się i zyskiwać coraz więcej nowych partnerów – dodaje z dumą Zbigniew Adamczyk.

***
Robert Word ukończył malarstwo w Akademii Jana Długosza oraz Warszawą Szkołę Filmową na wydziale aktorskim. Znakiem rozpoznawczym obrazów autorstwa malarza są kolorowe trójkąty. Swoje prace prezentował na wystawach w Nowym Yorku, Paryżu i Skandynawii. W 2016 roku otworzył własne Muzeum Sztuki Kolorowych Trójkątów w Norwegii. Media okrzyknęły Roberta Worlda najwybitniejszym kubistą młodego pokolenia. Wielokrotnie gościł w polskich radiostacjach i  telewizji. Z wizerunkiem jego obrazów powstają ekskluzywne produkty, jak buty, które sygnuje swoim imieniem i nazwiskiem Robert World. Od lat wspiera akcje charytatywne w kraju i za granicą.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s