Smiejkowska – młoda, utalentowana i niesamowita polska projektantka!

Modne i bezpieczne ubrania? To koncept młodej, polskiej projektantki. Marzenie o pokazie kolekcji jej autorstwa zrealizowała dzięki zbiórce crowdfoundingowej.

Paula Śmiejkowska jest młodą, zdolną absolwentką Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi. Jej wielkim marzeniem był pokaz kolekcji rodem z nowojorskiego fashionweeku. Jedyne ograniczenie – fundusze. Projektantka wzięła sprawy w swoje ręce i postanowiła spełnić swoje marzenie. Zorganizowała zbiórkę crowdfoundingową na stronie wspieram.to/smiejkowska. Internetowa społeczność nie zawiodła, a zebrane fundusze przerosły oczekiwania dziewczyny. Udało jej się zebrać prawie 7 tysięcy złotych!

Marzenia się spełniają! Paula Śmiejkowska jest na to dowodem. W piątek 24 marca, na ulicy Mysiej 3 w Warszawie odbył się pokaz pierwszej, autorskiej kolekcji ŚMIEJKOWSKA pt. ‚Face of the deep’, której partnerem była m.in. marka FANCYShoes.

ŚMIEJKOWSKA to nie tylko ekscytujący, świeży i niebanalny design dla odważnych, lubiących eksperymentować z modą kobiet i mężczyzn. To również ubrania, często ręcznie tworzone, które realnie poprawiają widoczność pieszego na drodze – w mieście, poza miastem, wieczorem i w dzień !

„Face of the deep” to nowoczesna, sportowa kolekcja, inspirowana naturą i stworzeniem świata. Elementem charakterystycznym są duże napisy – cytaty z Księgi Rodzaju. Oryginalne i autorskie grafiki, w połączeniu z materiałami odblaskowymi oraz zadziornym, mocnym, streetowym charakterem – tworzą tajemniczy i wszechogarniający obraz stworzenia świata.

Kolekcja zawiera oversizowe, dwustronne kurtki, t-shirty z cytatami w języku angielskim, spodnie, sukienki i szaliki z dbałością o detal oraz autorskimi grafikami. Niezwykłe połączenie kolorów, ciekawych tkanin, warstwowości, nowoczesnych technologii, proporcji i kształtów – powoduje, że chce się poznawać i odkrywać zawartą w ‚Face of the deep’ tajemnicę!

Ideą kolekcji jest, by wszystkie elementy składowe pasowały do siebie, tak, by można je było między sobą wymieniać, miksować i dowolnie zestawiać. Formy ubrań są na tyle ujednolicone, że mogą być noszone zarówno przez kobiety, jak i przez mężczyzn.

Producentem pokazu była Karolina Mazurek – AllManagment, o choreografię zadbał Bjorn Svenson.

Partnerami i patronami pokazu byli:

FANCYShoes, KHAKI Showroom, IceWatch, Make Up School, Mango Models, Szymojko&Dziewoński, René Furterer, Wyssogota i Moes, SOTI, magazyn Business Today, Klub Integracji Europejskiej, magazyn Przedsiębiorcy.eu, SHEMAG.pl, magazyn Magma, Styling.pl, Promodels Magazine, Sushi Wesoła-Saska Kępa

Fot. Filip Okopny – Fashion Images

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s