Polska premiera adidas Consortium na Chmielnej 20 już za nami

Consortium to jedna z najbardziej ekskluzywnych i limitowanych linii od adidas, której początki sięgają 2005 roku. Jest ona wynikiem kreatywnych współprac marki z najpopularniejszymi i najbardziej cenionymi butikami z całego świata. Od 28 stycznia seria adidas Consortium jest dostępna w dwóch stołecznych butikach – WS2 i CL20!

To całkowicie nowy rozdział dla wszystkich wielbicieli unikatowych modeli sneakersów. Do tej pory, aby zdobyć produkty z serii adidas Consortium, konieczne były podróże do jednego z zagranicznych sklepów lub uzbrojenie się w dużą dozę cierpliwości podczas zakupów online. Od 28 stycznia sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Dwa warszawskie butiki, WS2 i CL20 mają możliwość sprzedaży tej limitowanej serii. Tym samym, są to pierwsze polskie sklepy opieczętowane znaczkiem Consortium.

4560539

Podczas premiery adidas Consortium w Warszawie została zaprezentowana pierwsza kolaboracja, która powstała w ramach partnerskiego programu #SnekaerExchange – adidas z colette i UNDEFEATED. Dwa modele butów, EQT oraz Campus, tego samego dnia dostępne były w sprzedaży stacjonarnej. Sprzedaż odbędzie się również za pośrednictwem strony internetowej Chmielna20.

Dodatkowo na wszystkich uczestników wydarzenia czekała ekspozycja archiwalnych modeli butów adidas Consortium oraz wystawa fotografii przygotowanych wspólnie z pięcioma polskimi sneakerheadami i kolekcjonerami tej serii: Kamilem Tomaszewskim, Arturem Kwapińskim, Karolem Zimnym, Mateuszem Pytkowskim oraz Arkiem Skolakiem.

Najważniejszymi wartościami reprezentowanymi za pośrednictwem adidas Consortium są: wzajemny szacunek i współpraca, które inspirują ludzi do kreatywnego działania. Zobrazowano je za pośrednictwem wyjątkowej kolaboracji muzycznej. Na scenie pojawił się zespół Kamp!, który wystąpił wspólnie z Rasem, członkiem hip-hopowego składu Rasmentalism. Takiego połączenia jeszcze nigdy nie było!

Specjalnie na premierę adidas Consortium w Polsce przygotowano magazyn (zin) wydany w limitowanej ilości 200 sztuk. Znalazł się nim szczegółowy opis historii serii, a także wywiady z polskimi kolekcjonerami. Zin w ograniczonej ilości będzie można wygrać w konkursach organizowanych przez butiki na Chmielnej.

Premierowy event to dopiero pierwszy przystanek nowej przygody. Już niebawem należy spodziewać się kolejnych interesujących kolaboracji powstałych w ramach serii adidas Consortium.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s