Matowe usta – nowa odsłona kinowej klasyki

Matowe pomadki to hit, który pokochali makijażyści i celebryci na całym świecie. Już kolejny sezon trend ten króluje na wybiegach, Instagramie, jak i na ulicy. Mogłoby się wydawać, że moda na matowe usta, to makijażowa nowinka. Marka Delia Cosmetics, udowadnia, że  nie po raz pierwszy podbija ona serca kobiet na całym świecie.

portret

Początki mody na matowe usta sięgają lat 30., kiedy to gwiazdy wielkiego ekranu zaczęły eksperymentować z nietypowym makijażem. W ,,Przeminęło z wiatrem” z 1939 roku, możemy zobaczyć Vivien Leigh w wyrazistym pomarańczowo-czerwonymi ustami. Początek lat 40. to kultowa ,,Casablanca” z piekną Ingrit Bergman. Choć w czarno-białym obrazie są nie do odróżnienia, to na ekranie nietrudno zauważyć, że usta aktorki zostały zmatowione.

Lata 50. i 60. to epoka wielkich ikon kina. Brigitte Bardot i Marylin Monroe – te dwie zmysłowe blondynki uwielbiały podkreślać urodę wyrazistą matową szminką. Włoskie ikony: Claudia Cardinale i Sophia Loren niegdyś stawiały na naturalne i stonowane kolory. Na ich ustach królowały wtedy wygaszone róże i odcienie nude w matowej oprawie. W słynnym ,,Śniadaniu u Tiffaniego” główna bohaterka Holly, grana przez Audrey Hepburn, stosuje bardzo delikatny makijaż, który świetnie uzupełniają zmatowione usta. W 1963 roku na ekranach kin zagościł film „Kleopatra”, w którym w tytułową rolę wcieliła się Elizabeth Taylor. Od tej chwili marzeniem wielu kobiet na całym świecie stało się upodobnienie do królowej Egiptu – mocny makijaż oczu i przeciwwaga w postaci jasnych matowych ust, zawładnęły sercami pań na całym świecie.

Te sześć ikon wielkiego ekranu do dziś inspiruje kobiety w kreowaniu swojego wizerunku. Zaintrygowały one również właścicieli marki Delia Cosmetics do stworzenia kolekcji matowych pomadek, nazwanych imionami wielkich gwiazd kina. Bridget, Claudia, Sophia, Elizabeth, Audrey i Marylin – to trwałe kolory, zamknięte w pięknym opakowaniu inspirowanym klasyczną pomadką. Matt Liquid Lipstick to propozycja nie tylko dla miłośniczek starego kina, ale dla każdej kobiety podążającej za makijażowymi trendami.

Pojemność produktu: 5 ml
Sugerowana cena: 15,80 zł

***
Delia Cosmetics to polski producent kosmetyków z 18-letnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na rynku, o szerokim portfolio, obejmującym ponad 400 produktów, prowadzący sprzedaż na całym świecie. Jako jedna z nielicznych firma na rynku polskim, Delia Cosmetics  specjalizuje się w produkcji aż trzech kategorii kosmetyków: do pielęgnacji twarzy i ciała, koloryzacji i pielęgnacji włosów oraz kosmetyków do makijażu. Sukces rynkowy marki potwierdzony jest licznymi prestiżowymi nagrodami branżowymi jak również ciągłym wzrostem sprzedaży.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s