Your Life Your Jeans to hasło najnowszej kampanii BIG STAR, które odzwierciedla wolność, bunt i swobodę noszenia ulubionych jeansów. Inspiracją dla sesji wizerunkowej jest buntownik, ikona popkultury – James Dean. W nadchodzącym sezonie marka kwestionuje obowiązujące kanony i stawia na odważną jeansową klasykę.
Your Life Your Jeans to hasło najnowszej kampanii BIG STAR na wiosnę – lato 2017. Inspiracją stała się postać buntownika w stylu Jamesa Deana. Wolność, braterstwo i życie według własnych zasad to wartości, którym hołd oddaje BIG STAR w nadchodzącym sezonie. Sesji wizerunkowej towarzyszą atrybuty nawiązujące do wyścigów samochodowych, których miłośnikiem był James.
Kolorystykę utrzymano w kontrastach bieli i czerni z granatowym i niebieskim denimem. Odważną propozycją jest biały denim – w wersji total look lub spokojniejszej, gdzie biel połączono z kolorem blue jeans. Dominują klasyczne modele z prostą nogawką i podwyższonym stanem. Połączenie tradycyjnych form z nowoczesnością zapewnia użycie wygodnych tkanin (tencel) oraz technologii power stretch, dzięki której materiał nie rozciąga się, a krój pozostaje niezmienny. Dodatkowo wywinięte mankiety kurtek jeansowych i nogawek spodni zyskały wykończenia typu selvedge.
KAMPANIA WIZERUNKOWA BIG STAR SS17:
Fotograf: Mateusz Stankiewicz/AFPhoto
Fotograf asystent: Łukasz Kuś
Makijaż: Patrycja Dobrzeniecka
Fryzury: Kacper Rączkowski/D’vision Art
Stylizacje: Łukasz Kostera, Paweł Marczewski/Big Star
Stylizacje asystent: Marcela Stańczyk
Backstage: Krystian Szczęsny
Modele:
Maria/Gaga Models
Julia/Model Plus
Filip/Specto
Robert/Rebel Models
Blake S./Modelwerk
Produkcja: Łukasz Nowak/Forward Productions
Asystent produkcji: Paulina Patocka
BIG STAR to marka odzieży jeansowej znana w Polsce od 1990 r., która tworzy ubrania zgodne z aktualnymi trendami i dostosowane do każdej sylwetki. Modny krój i bogata kolorystyka w połączeniu z wysoką jakością materiałów sprawiają, że produkty BIG STAR są chętnie wybierane przez różnych wiekiem i stylem życia odbiorców. Jeansy BIG STAR sprawdzają się w każdej sytuacji, a szeroka oferta ubrań w kolekcji pozwala tworzyć stylizacje odpowiednie na wiele okazji. Obecnie firma dysponuje siecią ponad 200 sklepów w kraju oraz za granicą.