19. stycznia 2017 roku podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin odbędzie się pokaz będący efektem współpracy między Dawidem Tomaszewskim, jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich projektantów, a słynącą z kunsztu i nowoczesnej klasyki marką Patrizia Aryton. Kolekcja na jesień-zimę 2017/18 jest jednocześnie debiutem marki Patrizia Aryton na rynku niemieckim.
Przygotowana przez Dawida Tomaszewskiego i dyrektor kreatywną marki Patrizia Aryton, Patrycję Cierocką, kolekcja będzie składała się z 27 looków. Projekty powstały w oparciu o ponadczasowe propozycje i najbardziej charakterystyczne looki zaprezentowane dotychczas przez Dawida, przetłumaczone na język marki Patrizia Aryton. W kolekcji nie zabraknie najwyższej jakości tkanin, między innymi z pracowni Malhia Kent pracującej z takimi domami mody jak Chanel czy Givenchy oraz intensywnych, rzadko spotykanych w jesienno-zimowych kolekcjach kolorów – inspirowanych Marrakeszem odcieni żółci, zieleni, granatu czy czerwieni.
Pokaz odbędzie się o godzinie 20 w Kaufhaus Jandorf, przy Brunnenstrasse 19. w głównym kalendarzu pokazów MBFWB.
***
Patrizia Aryton to polska marka ekskluzywna, która od prawie 30 lat tworzy kolekcje dla nowoczesnych kobiet ceniących elegancję, jakość i styl. Flagowym produktem Patrizia Aryton są najwyższej jakości płaszcze, szyte z takich tkanin jak wełna dziewicza, wełna wielbłądzia, kaszmir czy alpaka. Kolekcje marki to także officowe total looki i wizytowe kreacje na każdą okazję a od niedawna również mniej formalne propozycje idealne na weekend.
Za wizerunek rodzinnej marki odpowiada Patrycja Cierocka, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki od lat cenionej przez duże grono Klientek.
Marka Patrizia Aryton posiada obecnie kilkadziesiąt sklepów na terenie Polski a jej produkty dostępne są też w wybranych sklepach internetowych. W 2016 roku portfolio marki poszerzyło się o linię ALTRO Patrizia Aryton, będącej dopełnieniem oferty marki w segmencie streetwear de luxe oraz propozycji bardziej casualowych.
fot. materiały prasowe